Mamy przyjemność poinformować naszych pacjentów, iż w maju 2015, na podstawie pozytywnego wyniku audytu został odnowiony dla MIL-MEDu Certyfikat zgodności Systemu zarządzania jakością z normą ISO 9001:2008.
Posiadany Certyfikat potwierdza przyjęcie europejskich standardów zarządzania jakością. Stale dążymy do poznania potrzeb zdrowotnych oraz skutecznej realizacji oczekiwań pacjentów.
Wszystkie etapy świadczenia usług medycznych są dokładnie dokumentowane i monitorowane. Sprzęt medyczny jest pod stałym nadzorem, podlega odpowiedniej konserwacji i regularnym przeglądom. Stale badany jest poziom satysfakcji pacjentów, a każda uwaga jest szczegółowo analizowana. Nasi pacjenci mają bezpośredni wpływ na zmiany w organizacji udzielanych świadczeń zdrowotnych.
Politykę jakości realizujemy poprzez:
• badanie i spełnianie oczekiwań i wymagań pacjentów
• spełnianie wymagań formalnych dotyczących prowadzonej działalności
• stałe podnoszenie kwalifikacji personelu lekarskiego i pielęgniarskiego
• świadome zaangażowanie personelu medycznego w realizowanie oczekiwań pacjentów
• wprowadzanie przyjaznej atmosfery i warunków w jakich świadczone są usługi
• inwestowanie w nowoczesny sprzęt medyczny i transportowy oraz dbanie o infrastrukturę przychodni
• współpracę ze starannie dobranymi podwykonawcami usług diagnostycznych
• stałe budowanie kompleksowej oferty usług medycznych
• prowadzenie profilaktyki zdrowotnej, propagowanie zdrowego stylu życia
Administracja ZOZ „MIL-MED”