Przychodnie w Gryficach: ul. Ks. Ruta 8
91 384 6850 oraz ul. Dworcowa 21/1
91 384 6855
Pn. - Pt. od 8:00 do 18:00. Rejestracja od godz. 8.00
Mamy koniec listopada. Święta tuz, tuż. Już od dzisiaj możemy żyć świąteczną atmosferą, jeżeli sobie na to pozwolimy, jeżeli nie ulegniemy pokusie kupowania wszystkiego w nadmiarze. Przygotowania do świąt mogą być meczące, ale mogą też być radosne.
Często obiecujemy sobie, że tym razem będzie inaczej. Będziemy mniej zmęczeni, będzie mniej pracy, szykowania, a potem wpadamy w znany od lat schemat i znowu jest tak samo. Właściwie najbardziej przyjemne jest oczekiwanie na święta, wyobrażanie sobie tej cudownej atmosfery wybaczania, wzruszeń, miłości i harmonii. Wszystko ma być idealne i jesteśmy przekonani, że ten ideał zależy od nas. Jeśli się nie postaramy, nie przewidzimy wszystkich trudności, to nic się nie uda.
Świąteczna atmosfera jest w nas i to od nas emanuje dobra energia, poczucie akceptacji, zgody na to, co jest tu i teraz. Cieszmy się tym, co mamy. Jeżeli z miłością spojrzymy na naszą choinkę, ozdoby, to zobaczymy, że jest ich tak wiele, że musimy wybierać te, które w tym roku wykorzystamy. Być może dokupimy tylko kolorowe wstążki, przyniesiemy gałązki ze spaceru po parku i to zrobi nam świąteczny nastrój. To prawda, że jesteśmy narodem gościnnym i w święta stół musi być zastawiony wieloma potrawami. Ale czy naprawdę musi?
W celu pobrania wyniku badania należy wejść na stronę www.mil-med.pl i zakładkę „wyniki badań”, lub bezpośrednio korzystając z adresu: https://wyniki.synevo.pl/.
Pole służące do logowania znajduje się w środku pod ilustracją paragonu „Paragon z jednorazowym kodem dostępu”.
W polu logowania należy w pierwszej pozycji wprowadzić Pesel.
Poniżej, w drugiej pozycji, należy wpisać kod dostępu otrzymany w wiadomości SMS.
Następnie należy kliknąć „Zaloguj”.
Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Działa na podobnych zasadach jak nocna i świąteczna opieka zdrowotna, z tą różnicą, że konsultacje udzielane są przez telefon. NFZ Dzwoniąc pod bezpłatny numer TPK - 800 137 200, pacjenci mogą otrzymać niezbędną pomoc medyczną między godz. 18 a 8 rano oraz w weekendy i święta.
Teleplatforma jest czynna od poniedziałku do piątku od godz. 18:00 do 8:00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy porani Podstawowej Opieki Zdrowotnej. Działać będzie również całodobowo w sobotę, niedzielę i święta. Obsługa pacjentów odbywa się w językach: polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim.
Połączenie z numerem TPK jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ platforma jest przeznaczona dla osób ubezpieczonych i mieszkających w naszym kraju. Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę pielęgniarki/położnej, lekarską w formie telekonsultacji.
Podczas połączenia w razie potrzeby, personel medyczny może wystawić e-receptę, e-skierowanie lub e-zwolnienie. Wszystko cyfrowo i bez potrzeby udawania się do placówki.
Punkt szczepień ZOZ MIL-MED w Gryficach, ul. Dworcowa 21/1 zaprasza dziewczęta z powiatu gryfickiego urodzone w 2009 i 2010 roku na bezpłatne szczepienie przeciw HPV przeprowadzane w dniu 25.09.2021 r.
Uwaga obowiązuje wcześniejsza rejestracja na tel. 511 451 935 lub 913846850 lub 913845865.
W czasie rejestracji prosimy o podawanie telefonów kontaktowych.
Administracja ZOZ MIL-MED
Informujemy pacjentów ZOZ MIL-MED, że nadal prowadzimy szczepienia przeciwko COVID-19 w naszym punkcie szczepień w Gryficach, przy ul. Dworcowej 21/1.
Zapisy pacjentów prowadzimy w rejestracji Przychodni przy ul. Ks. Ruta 8, tel. 91 384 6850 oraz przy ul. Dworcowej 21/1, tel. 91384 5865.
Aby się zapisać na szczepienie wystarczy nam podać swój PESEL oraz telefon kontaktowy.
Aktualnie wykonujemy szczepienia preparatem dwudawkowym Pfizer/BioNTech. W naszym punkcie kwalifikację do szczepień prowadzą wyłącznie lekarze.